شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن با صدور پيامي فرارسيدن هفته معنويت، علم ، فرهنگ و هنر را تبريک گفتند.

کد خبر: 251331 تاریخ انتشار: 1403/03/24 16:25:00
نمایش: 62
اخبار

باز کند مرغ دل هواي بروجن
  زين همه ياران با وفاي بروجن
هم قدر و هم طراز باغ بهشت است
 باغ سياسرد با صفاي بروجن
ضمن عرض ادب محضر شهروندان فهيم و ولايت مدار شهر بروجن، شهر ايثار و‌شهادت، خطه علم‌و‌فرهنگ ، شهر فرهيختگان و بزرگان، فرا رسيدن سومين نکوداشت شهر بروجن را گرامي ميداريم.
شهر بروجن ، بام ايران ، خواستگاه مشاهير و مفاخر و هنرمندان، شهر اقوام و آداب و رسوم ، شهر شهيدان و ايثارگران ، همواره نامش در تاريخ اين کشور درخشيده است.
بروجن با دارا بودن آب و هواي مطلوب و وجود جاذبه هاي گردشگري و طبيعي، مردماني با فرهنگ و اصيل، قرار گرفتن در مسير کريدور شمال به جنوب مورد استقبال مسافران و گردشگران زيادي در طول سال به ويژه اين ايام قرار گرفته است.
۲۴ لغايت ۳۰ خرداد ماه به عنوان هفته فرهنگي بروجن « هفته معنويت ، علم، فرهنگ و هنر » با هدف معرفي ظرفيت هاي بروجن به شهروندان و هم ميهمان ، تقويت هويت فرهنگي و همدلي و وحدت در بين شهروندان و اقوام ساکن در اين شهر نامگذاري گرديده است ،ضمن گراميداشت ياد و خاطره رئيس جمهور شهيد و همراهانشان بنا داشتيم امسال هم با اجراي برنامه هاي فرهنگي، هنري، ورزشي و جنگ شادي در سطح شهر شور و نشاطي ايجاد کنيم ، با توجه به شرايطي که پيش آمد تغييراتي در محتواي برنامه ها ايجاد شد.
  فرا رسيدن اين ايام را به شهروندان تبريک عرض نموده، از خداوند متعال پيشرفت، تعالي و شکوفا شدن هر چه بيشتر ظرفيت هاي محلي را براي مردمان اين شهر کهن مسالت مي نماييم.

افزودن دیدگاه


آمار سایت

آنلاین ها
0
امروز
0
دیروز
0
هفته
0
ماه
0
کل
0