رييس شوراي اسلامي شهر بروجن از زحمات يکساله مديريت شهري و همکاري و‌ همراهي شهروندان بروجن تشکر نمود.

کد خبر: 211167 تاریخ انتشار: 1402/12/26 21:03:49
نمایش: 40
اخبار

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر بروجن غلامعلي سعادت ۲۶ اسفندماه در حاشيه آخرين جلسه شوراي اسلامي اين شهر در سال جاري گزارش مختصري از فعاليت هاي يکساله اين شورا ارايه داد و از زحمات و همکاري نهادها، ادارات، مجموعه هاي فرهنگي، شهردار و عوامل شهرداري و همراهي و همدلي مردم فهيم شهر بروجن تشکر نمود.
سعادت گفت ابتداي سال ۱۴۰۲ اهدافي را براي مجموعه مديريت شهري تعريف نموديم ،از جمله الکترونيک نمودن خدمات شهرداري، محله محوري و توزيع عادلانه امکانات در محلات، نظارت صحيح بر انجام امور عمراني در سطح شهر، تنظيم بودجه بر اساس الويت هاي شهري، جذب اعتبار براي انجام پروژه ها، ايجاد درآمد پايدار براي شهرداري، استفاده از ظرفيت خيري در شهر، استفاده از متخصصين در تصميم گيري ها، و جهت رسيدن به اين اهداف تمام تلاششان را بکار بستيم که بخشي از اهداف تامين و و تا رسيدن به نقطه مطلوب همچنان پرتلاش ادامه خواهيم داد.
وي افزود ضمن تشکر مجدد از تلاش هاي چندماه مجموعه شهرداري و همکاران ارجمندم در شوراي اسلامي ، اميدوارم در سال جديد با توکل بر خداوند متعال و مديريت جهادي بيش از پيش خدمتي شايسته به مردم هميشه همراه شهر بروجن ارايه دهيم. پيشاپيش سال نو را تبريک عرض نموده و سالي پر خير و برکت و سلامتي براي همگان خواستارم.

افزودن دیدگاه


آمار سایت

آنلاین ها
0
امروز
0
دیروز
0
هفته
0
ماه
0
کل
0