دعوت شهردار و اعضا شوراي اسلامي شهر بروجن براي مشارکت حداکثري در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي

کد خبر: 211161 تاریخ انتشار: 1402/12/10 09:40:36
نمایش: 40
اخبار

 «إنَّ اللهَ لايُغَيِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ «همانا خداوند حال قومى را تغيير نمى‌دهد تا آن­که آنان حال خود را تغيير دهند»
 به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن ؛ شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن آحاد مردم را براي شرکت حداکثري در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت نمودند. 
شهردار بروجن گفت، بحمدالله شور و نشاط عمومي در بين مردم وجود دارد، انتظار مي‌رود که همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسيت و با درک شرايطي که هم به لحاظ ملي و هم به لحاظ بين‌المللي داريم، با حضور پرشکوه خود در انتخابات بار ديگر دسيسه هاي دشمنان را نقش بر آب کنند.

رييس شوراي اسلامي نيز با بيان اين نکته که حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي کمک مي‌کند تا بتوانيم با افزايش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوري اسلامي را نشان دهيم،بايد با جديت تلاش کنيم انتخاب اصلح داشته باشيم. بايد تلاش کنيم کساني را براي مجلس انتخاب کنيم که دغدغه حل مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانونگذاري، هم نظارت بر اجراي قانون با جديت انجام وظيفه نمايند.

افزودن دیدگاه


آمار سایت

آنلاین ها
0
امروز
0
دیروز
0
هفته
0
ماه
0
کل
0