بيانيه شوراي اسلامي شهر بروجن جهت حضور مردم عزيز در راهپيمايي قدس

کد خبر: 160817 تاریخ انتشار: 1402/01/25 01:34:27
نمایش: 226
اخبار


روز قدس روز حيات اسلام است. امام خميني (ره)

روز قدس نماد آزادي خواهي، ظلم ستيزي، وحدت و همدلي امت اسلامي است تا با خروش يکپارچه عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت طلبي را در جهان برافراشته و ظرفيت و توان خويش را به رخ زياده خواهان عالم بکشند.

ملت غيور و سلحشور ايران اسلامي روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نمي داند که اسراييل و صهيونيسم، حقيرتر از آن است که نياز به اين همه تجهيز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان است.

آنچه مسلم است روز جهاني قدس امسال با دوراني تقارن يافته که استيصال رژيم صهيونيستي بيشتر از هميشه جلوه‌گر شده و سفاکي‌ها و خونريزي‌هاي اين رژيم پليد نتيجه‌اي جز ويراني براي دژخيمان به همراه نداشته و تيغ ستم و خشونت اين ددمنشان اين بار دامان خودشان را گرفته است.

اعضاي شوراي اسلامي و سرپرست شهرداري شهر بروجن ضمن اعلام بيعت مجدد با آرمانهاي رهبر کبير انقلاب اسلامي که فرمودند: « قدس متعلق به مسلمين است» و منويات مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) و با اعتقاد کامل به حقانيت ملت مظلوم فلسطين و تاکيد بر غاصب بودن رژيم اشغالگر صهيونيستي، از مردم شهيد پرور و قدر شناس شهر بروجن دعوت مي نمايند با حضور قدرتمندانه خود در راهپيمائي روز جهاني قدس ضمن برائت از استکبار جهاني، مايه دلگرمي و قوت قلب فلسطينيان مظلوم باشند.
"روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن"

افزودن دیدگاه


آمار سایت

آنلاین ها
0
امروز
0
دیروز
0
هفته
0
ماه
0
کل
0